Att.: WiredFly



Nedenstående er udvalgte eksempler på mit arbejde.



Showreel




Sveskejagten


Denne film blev godkendt af DR til brug i forbindelse med et animationstema på Ramasjang.

Under en måneds animations forløb, har jeg sammen med to medstuderende forsøgt at skabe en skæv lille komedie, hvor vi personligt har forsøgt at fokusere på at lege med mediet og lave noget lettere sort humor som yngre børn (måske på et ret abstrakt niveau) kan indentificere sig med.

Jeg har hovedsageligt stået for instruktion, manuskript, storyboard, baggrunde/probs, animation, kamera og redigering





Joyce Story

Dette forløb, der varede 3 dage, gik ud på at finde en person der kunne fortælle en anekdote om et sted. Herefter skulle vi lave en stopmotion film på den lokation og kun bruge de redskaber der var tilgængelige på stedet. Sammen med en medstuderende valgte vi rengøringsdamen på skolen, ved navn Joyce.

Jeg har stået for instruktion, manuskript, animation, kamera, redigering.




How to smash an egg


Under en uges master-class havde vi besøg af den hollandske design-duo Lernert & Sander. Forløbet hed "Rip us off", og gik ud på vi skulle stjæle et af deres personlige værker og ændre minimum 3 ting. Filmen blev lavet på 2 dage.

Jeg stod bl.a. for instruktion, kamera og redigering.


Det originale værk kan ses her: http://vimeo.com/3950779





Trendsition


Under et research forløb omhandlende folkeskolen, besluttede en medstuderende og jeg at tage fat i emnet mode og trends, da vi føler de unges behov for status har taget overhånd. Vi har forsøgt at lave et samfunds satirisk indslag i form af et computerspil. Vi prøver at tage pis på emnet uden at løfte pegefingre. Filmen to ca 3 uger at producere.

Jeg har stået for instruktion, manuskript, storyboard, animation og redigering.


(Denne film skal ses i fuld størrelse på Vimeo.com, da teksten i filmen ellers vil gå tabt)




Til højre kan der findes yderligere eksempler på mit arbejde.

Enjoy :-)